SH Interiér Vysočina

Ochrana osobních údajů

Informace o zpracování osobních údajů pro zákazníky společnosti HS Innovation s.r.o.

Správce osobních údajů: HS Innovation s.r.o. Se sídlem Tři Studně 2, 592 04 Tři Studně

IČ: 04023421 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka č. 118662

e-mail: stula@shinterier.cz

telefonické spojení: +420 604 333 073

Společnost HS Innovation s.r.o. je správcem osobních údajů, které mu budou na základě uzavření smluvního vztahu se zákazníkem (objednatelem), který je fyzickou osobou, poskytnuty. Správce prohlašuje, že tyto osobní údaje bude zpracovávat v souladu s právními předpisy, především s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES ( tzv. GDPR), které nabylo dne 25.5.2018 účinnosti.

Právní základ pro zpracování a účel zpracování:

Osobní údaje, které nám zákazník poskytuje, zpracováváme striktně pro účely související se splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je zákazník fyzická osoba ( např. pro poskytnutí služby dle smlouvy, pro splnění dodávky, pro kontaktování klienta, pro řešení reklamací), dále pro splnění právních povinností, která se na správce vztahuje (např. vystavování faktur, jejich doručování, vedení účetnictví, archivační povinnosti) a dále pro účely oprávněných zájmů správce (např. řešení nároků z vad smlouvy, vymáhání pohledávek). Pro jednotlivé uvedené účely nepotřebujeme souhlas zákazníka. Pro jednotlivé účely, výše uvedené, používáme osobní údaje jen v nejnutnějším rozsahu. V případě, že jsme Vaše osobní údaje získali na základě vyhledávací činnosti zákazníka, zpracováváme takové údaje v rozsahu, který jste nám poskytli, nebo, v němž jste je zveřejnili, a to v rozsahu nezbytném k tomu, abychom Vás mohli kontaktovat, a poskytovat služby či dodat zboží. V takovém případě Vaše osobní údaje zpracováváme z důvodu našeho oprávněného zájmu.

Specifikace osobních údajů, s kterými pracujeme:

V rámci smluvního vztahu se zákazníkem, jakož i případně pro plnění právních povinností či z důvodu oprávněného zájmu správce potřebujeme následující osobní údaje: jméno, příjmení, datum narození, adresa doručení, číslo dokladu totožnosti v případě nákupu na splátky, e-mail, telefon, bankovní spojení. Pokud jste podnikatel také IČ, DIČ, fakturační adresu či jinou adresa pro doručování písemností.

Příjemci osobních údajů:

Poskytovatelé údržby informačního systému, Poskytovatel účetních a daňových služeb Orgány veřejné moci (např. soudy, správní orgány), případně jiné subjekty – např. pojišťovny. Další příjemci dle případných pokynů zákazníka

Uchovávání osobních údajů

Osobní údaje poskytnuté v písemné podobě se uchovávají ve společnosti.

Správce dat prohlašuje, že:

– přijal vhodné technické a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. – technická opatření k zabezpečení elektronických úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě. – pouze osoby pověřené a proškolené mají přístup k osobním údajům Doba zpracování osobních údajů Osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání smluvního vztahu, případně po dobu trvání práv správce ze smluvního vztahu, a po jeho skončení s nimi bude naloženo dle platné právní úpravy, zejm. zákona č. 499/2004 Sb. (zákon o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů) a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Nařízení GDPR). Práva dlužníka – nositele osobních údajů: Právo na přístup k osobním údajům znamená, že zákazník má právo od správce získat informace o tom, zda zpracovává jeho osobní údaje, a pokud ano, o jaké údaje se jedná a jakým způsobem jsou zpracovávány. Zákazník má také právo, aby správce bez zbytečného odkladu opravil na jeho žádost nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. Neúplné osobní údaje má zákazník právo kdykoli doplnit. Právo na výmaz osobních údajů představuje jinými slovy vyjádřenou povinnost správce zlikvidovat osobní údaje, které o zákazníkovi zpracovává, pokud jsou splněny určité podmínky a zákazník o to požádá. Toto právo je omezené v tom rozsahu, že osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány z důvodu splnění zákonných povinností, splnění smlouvy, či pro ochranu oprávněných zájmů správce. Právo odvolat souhlas – pokud by došlo k situaci, že osobní údaje zákazníka by byly zpracovávány na základě jeho souhlasu, může zákazník souhlas odvolat. Za stávajícího stavu se tak právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů neuplatní, jelikož osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány z důvodu plnění zákonných povinností, pro splnění smlouvy, pro účely oprávněných zájmů správce, nikoli na základě souhlasu se zpracováním. Zákazník má právo, aby správce v určitých případech omezil zpracování jeho osobních údajů. Proti zpracování, které není založeno na oprávněných zájmech správce, třetí strany nebo není nezbytné pro splnění smlouvy, právních povinností, má dlužník právo kdykoli vznést námitku. Právo na přenositelnost údajů dává zákazníkovi možnost získat osobní údaje, které správci poskytl, v běžném a strojově čitelném formátu. Tyto údaje může následně předat jinému správci, nebo pokud je to technicky možné, žádat, aby si je správci předali mezi sebou. V případě, že bude zákazník jakkoli nespokojen se zpracováním svých osobních údajů prováděné správcem, může podat stížnost přímo jemu, nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Více informací o právech fyzické osoby je k dispozici na internetových stránkách Úřadu pro ochranu osobních údajů. (https://www.uoou.cz/6-prava-subjektu-udaj/d-27276) Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.Tel: +420 228 224 267

Doprava

Výše dopravních nákladů je přímo závislé na konkrétní zásilce a její hodnotě. Při uzavírání objednávky se Vám hodnota zásilky zobrazí a současně se nabídnou možnosti dopravy spolu s konkrétní cenou. Tato cena zahrnuje všechny náklady spojené s dopravou a tudíž žádné další příplatky nebudou účtovány. Cenu dopravného najdete v níže uvedené tabulce. V případě volby dopravy spediční firmou, je zboží doručeno externím dopravcem, který Vám doveze zboží až k domu. Za úspěšné doručení se považuje okamžik složení zásilky před vchod domu. Dopravce Vás bude kontaktovat ohledně termínu doručení a lze si s ním sjednat i náhradní termín. Zboží je většinou dodáváno v demontu s návodem na složení. Zboží je důkladně zabaleno proti poškození při dopravě.

HodnotaCena dopravy
Do 10.000 Kč500 Kč
10.001 – 15.000 Kč300 Kč
Nad 15.000 KčZdarma
Osobní odběrZdarma